Jednání se zájemcem

S každým zájemcem o pečovatelskou službu provede sociální pracovnice osobní jednání, obvykle v jeho domácnosti. Zájemce je informován o obsahu, cíli a podmínkách poskytování pečovatelské služby. Jsou zjišťovány jeho konkrétní potřeby a ověřováno splnění podmínek pro přijetí (zda patří do cílové skupiny), dále se zjišťuje předpokládaný rozsah potřebné pomoci a péče. Smlouva mezi poskytovatelem a žadatelem o poskytování pečovatelské služby se uzavírá v písemné podobě a obsahuje náležitosti stanovené zákonem č. 108/2006 Sb.

Sociální pracovnice spolu s pečovatelkou a klientem sestavují individuální plán poskytování pečovatelské služby. Individuální plány se průběžně přehodnocují, reagují na změny potřeb klienta.

Uzavřít smlouvu o poskytování služby odmítneme pouze v případě, že:

  • požadovanou službu neposkytujeme
  • zájemce nespadá do cílové skupiny
  • máme naplněnou kapacitu služby
  • klientovi, kterému byla před méně než 6 měsíci služba vypovězena z důvodu porušování smluvních povinností
  • zájemci je diagnostikovaná agresivita

  • v případě nevyhovujících bytových či jiných podmínek, které brání ve výkonu práce

Službu bychom odmítli poskytovat agresivnímu klientovi nebo klientovi s přenosnou infekční chorobou nebo klientovi, který by potřeboval 24hod. dohled. Smlouvu bychom ukončili u klienta, který by opakovaně neplatil za sjednanou službu a tím nesplnil podmínky uzavřené smlouvy. 

Výpovědní lhůta pro výpověď danou poskytovatelem činí 14 dnů a počíná běžet prvním dnem následujícím po dni, v němž byla uživateli doručena.

Smlouvu naleznete zde.

Více o jednání se zájemcem ve  standardu č. 3.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky